עמוד הבית > קידום אתרים > SEM > קידום אתרים ממומן SEM
sem

קידום אתרים ממומן SEM

קבלו מספר דרכים לחשיפה באמצעות קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן הינו דרך קלה ומהירה לרכוש תעבורת גולשים ממוקדת לאתר ממגוון מדיות דיגיטליות. שיטת קידום זאת נעשית באמצעות מכרזי קליקים המכונים CPC  או PPC.

זה לא פשוט להגיע למקומות גבוהים בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. קידום אתרים הינו פעולה סיזיפית ועקבית שדורשת ידע רב וניסיון ומשיגה תוצאות רק אחרי חצי שנה לפחות.

לעומת זאת יש את האלטרנטיבה המהירה שעולה, אך לפעמים מה שעולה כסף גם יוצא יותר זול. הדבר נכון במיוחד כשמדובר בנישה מאד תחרותית ולכן כמעט בלתי נגישה לעסקים קטנים כמו עורכי דין ומקדמי אתרים. במצב זה, רק קידום ממומן יכול לעורר תשומת לב.

איך קידום אתרים ממומן עובד?

קידום אתרים ממומן פועל בשיטת שיווק שותפים וזה אומר שגוגל ודומיו מעוניינים לגזור קופון בכל פעם שמישהו מקליק על הלינק שלכם. עלות כל קליק מחושבת על ידי אלגוריתם הקובע את ערכו של הקליק בשיטת המכרזים. זאת אומרת שיש ביקוש והיצע.

אתם צד הביקוש ואילו מדיית התוכן (דפדפן, מדיה חברתית או אתר תוכן חזק כמו אתרי חדשות) הינה צד ההיצע. אתרים אלה מעוניינים להציג תוכן רלוונטי ובעלות הקלקה מקסימלית. ואילו אתם מעדיפים להיות מקודמים באתרי תוכן חזקים ורלוונטיים וזאת כמובן בעלות מינימלית לכל הקלקה.

לכן, ככל שאתם מרצים יותר את התנאים של אתרי התוכן אתם מקבלים יותר חשיפה וזה בדרך כלל אומר הפניה ליותר גולשים ובמיקום יותר מוצלח (במעלה הבאנר).

מכוונים חשיפה לקהל היעד

מכיוון שיש חשיבות רבה בפרסום ממוקד, מערכות הקידום דואגות לספק למפרסמים לוח בקרה הכולל כלי פילוח וכן מידע סטטיסטי על ביצועים. תוכלו למקד את הפרסומים שלכם לפי גיל, מיקום גיאוגרפי, מילות מפתח, שעות חשיפה ותחומי עניין. זה אומר שאם אתם בעסקי פנסיה תעדיפו להופיע כשעולות סוגיות הקשורות לכסף ורק על ידי מבוגרים במדינת ישראל. אך אם אתם בנישה של ביטוח בריאות בינלאומי תצטרכו לכוון גם למדינות יעד נוספות וזאת עבור מטיילים, סטודנטים, רילוקיישן, הגירה ועוד.

קבלו אפיקי קידום ממומן מובילים:

גוגל ADWords – שיטת הקידום הוותיקה והמובילה של גוגל, עדיין רלוונטית. בכדי להופיע בבאנר שמאלי או עליון בדף החיפוש כל שעליכם לעשות זה לשלוף את כרטיס האשראי ולהתחייב. ככל שתשריינו יותר כסף לקמפיין, כך תקבלו מיקום יותר משובח במעלה הבאנר כשהחלק העליון הינו הטוב ביותר. לגוגל יש מערכת ניתוח וניהול חזקה שתעזור לכם לבחור מילות מפתח מתאימות ולבחון את הביצועי הקמפיין לפי הקלקות, המרות, תנועת גולשים ועוד. קידום אתרים ממומן בגוגל יכול להפנות לדף נחיתה לאיסוף לידים או לאתר שלכם לצורך טראפיק, רכישה, יצירת קשר, הורדת תוכנה וכו'. אנשים נוטים להתמקד באזור האורגני של תוצאות החיפוש (70% אורגני לעומת 30% ממומן) ותוצאות ההמרה כיום, פחות מרשימות כיום מהאלטרנטיבות.

פייסבוק – הרשת החברתית הפופולארית צומחת עם למעלה ממיליארד גולשים (כחמישית מאוכלוסיית העולם) מהווה אטרקציה מצוינת בכל הקשור לקידום ממומן. בפייסבוק ניתן לקדם פוסטים מילוליים וסרטונים, דף עסקי, קבוצה, קהילה וכו'. הפוסטים המקודמים משתלבים ב"ניוז פיד" (פס הגלילה המרכזי עם כל העדכונים האחרונים) או בבאנר צדדי. ממשק הניהול הפשוט מאפשר לכם לאפיין את הקהל שייחשף למסר שלכם על פי גיל, מין, אזור גיאוגרפי ותחומי עניין. בשונה מאפיקי קידום אחרים, פה מומלץ לנהל אינטראקציה עם המתעניינים במודעות שלכם ולהעצים את החשיפה. אחת האיכויות המעניינות של פייסבוק הינה הביצועים. ברשת החברתית זוכים לאחוזי המרה מרשימים שרק קידום אתרים ממומן באמצעות המלצות קריאה עוקף אותם.

אאוטבריין – התותח הישראלי השיווקי החדש הינו "קידום באמצעות המלצות תוכן" והכוונה לקידום יחצ"ני  טבעי במדיות חדשותיות בארץ ובעולם. אתם מפרסמים מאמר מעניין ואאוטבריין מציגה אותו בעיתונים מובילים. רוצים למכור ביטוחים? פרסמו מאמר מעניין בנושא וזה כבר יגיע לכל העיתונות הכלכלית. יש לכם אפליקציה חדשה שעוזרת למצוא חניה? קוראים במדורי הרכב והטכנולוגיה ישמחו לשמוע על כך עם כתבה מעמיקה ואיכותית בנושא "טיפים למציאת חניה בתל אביב".

Taboola – הכירו את טאבולה המתחרה של אאוטבריין (ישראלית גם כן). מדובר במערכת הוותיקה והגדולה בתחום המלצות התוכן. התמיכה בלקוחות ישראלים קצת בעייתית ולא ניתן למחוק קמפיינים, אך הרעיון אותו רעיון. אתם מפרסמים כתבת איכות וטאבולה דואגת לשבץ אותה איכן שצריך. ייחודיותה של טאבולה הינה בקידום סרטונים. בניגוד לאאוטבריין, טאבולה מאפשרת גם המלצות סרטונים.

עוד כמה מילים על קידום באמצעות המלצות תוכן

עולם העיתונות הישראלי מחולק לשני אזורי פרסום: אאוטבריין וטאבולה. כך שאם החלטתם ללכת על אאוטבריין תקבלו חשיפה ברשימת עיתונים מסויימת כמו: הארץ, דה מארקר, מעריב, מאקו  וכו' אך לא חשיפה בגלובס הנתמכת טאבולה. בחלוקה גסה אפשר לומר שהקטגוריה האיכותית שייכת לאאוטבריין עם כתבות עומק. מאידך, אם אתם בקטע של באז ויראלי עם סרטונים המרמזים על חיי האהבה של ידוענים יכול להיות שטאבולה זה הכיוון. לעומת זאת ניתן בהחלט לרכז קמפיין עם תוכן רציני בטאבולה, פשוט מסננים. מה זה אומר? אתם קובעים איזה אתרים חדשותיים יפרסמו את התכנים שלכם וזה נכון בשני מרכות הקידום – אאוטבריין וטאבולה.

לסיכום: קידום אתרים ממומן מתאים במיוחד לאתרים חדשים אך גם לאתרים ותיקים המעוניינים לשמור על מומנטום. רק ניהול נבון של תקציבי הקידום וניתוח נבון של הממצאים יביאו תוצאות רצויות בעוד שניהול רשלני יהפוך לבזבוז כספים אוטומטי.

צור קשר

צור קשר

מעוניין לשמוע פרטים נוספים?
השאר פרטייך לשיחת חינם עם יועץ.

בדוק גם

cms

מערכות לניהול אתרים – CMS

כיצד בוחרים שרותי בניית אתרים שמתאימים לכם? בשנים האחרונות אנו עדים למגמה מבורכת של מעבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *